Erzsébetváros Önkormányzat

2022. augusztus 10. Ma Lörinc napja van

Felhívás civil szervezetek nyilvántartásba vételére

FELHÍVÁS CIVIL SZERVEZETEK NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELÉRE

 

Budapest Főváros VII. kerület Erzsébetváros Önkormányzatának Képviselő-testülete az államháztartáson kívülre nyújtott támogatások rendjéről szóló 15/2020. (IV.17.) önkormányzati rendeletében szabályozza az erzsébetvárosi civil nyilvántartásba vételének eljárási szabályait.

A nyilvántartásba vétel célja, hogy az Önkormányzat rendelkezzen egy, a kerületi lakosság számára is elérhető naprakész nyilvántartással az erzsébetvárosi civil szervezetek főbb adatairól, tevékenységi köréréről, ellátott feladatairól.

A nyilvántartásba vétel elősegíti az Önkormányzat és a civil szervezetek közötti kommunikációt és az együttműködési lehetőségek megerősítését, valamint a szervezetek támogatását anyagi és egyéb eszközökkel is. A nyilvántartásba vett civil szervezet mentesül egyes pályázati dokumentációk benyújtása alól is.

Nyilvántartásba vételre jogosult:

Az az egyesülési jogról, a közhasznú jogállásról, valamint a civil szervezetek működéséről és támogatásáról szóló 2011. évi CLXXV. törvény 2. § 6. pontja szerinti civil szervezet, aki Erzsébetvárosi székhellyel rendelkezik és működését Erzsébetváros közigazgatási területén fejti ki vagy nem Erzsébetvárosi székhelyű, de működését Erzsébetváros közigazgatási területén fejti ki.

Nyilvántartásba vételre nem jogosult a választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény 3. § 3. pontjában meghatározott jelölő szervezet.

A nyilvántartásba vételi kérelmet a felhívás melléklete szerinti nyomtatványon kell benyújtani, és csatolni kell hozzá a következő dokumentumokat:

  1. a szervezet létesítő okirata (alapszabály, alapító okirat)
  2. szakmai leírás a kerületben kifejtett tevékenységről, a megvalósított programokról maximum 2 oldalban
  3. a felhívás melléklete szerinti Átláthatósági nyilatkozat
  4. a szervezet képviseletére jogosult aláírási címpéldánya

A nyilvántartásba vételi iránti kérelem benyújtására postai úton az Önkormányzat címére (1073 Budapest, Erzsébet krt. 6.) vagy személyesen az Önkormányzat Ügyfélszolgálati Irodáin (Erzsébet krt. 6., Garay u. 5.) van lehetőség.

A nyilvántartásba vétel iránti kérelmet folyamatosan be lehet nyújtani, a nyilvántartásba vételről a Jegyző igazolást állít ki. A nyilvántartásba vétellel egyidejűleg a szervezet főbb adatai megjelennek az Önkormányzat hivatalos oldalán, a www.erzsebetvaros.hu oldalon.

A nyilvántartásba vétellel kapcsolatban további információ a Humánszolgáltató Irodán Nyári Petrától kérhető (Tel: 462-3322, E-mail: [email protected])

  Kapcsolódó fájlok

  • Nyilvántartásba vételi eljárás iránti kérelem

  • Átláthatósági nyilatkozat

  • FELHÍVÁS CIVIL SZERVEZETEK NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELÉRE 1

Csak idén, eddig ennyi pénz vett el önöktől és a kerülettől a kormány!

Keresés az oldalon
Feliratkozás Hírlevélre
Koronavírussal kapcsolatos híreink
Tájékoztatás időseknek
Képviselő-testületi ülések megtekintése
Elérhetőségeink

  1073 Budapest Erzsébet Krt. 6.

  +36-1-462-3100